Provozovatel se zavazuje ubytovat psa v řádně upraveném a čistém pokoji a ten udržovat v odpovídajícím stavu po celou dobu pobytu psa.
Není-li dohodnuto jinak, zajistí provozovatel pravidelný denní program dle rozvrhu v hotelu/školky, včetně venčení.
Provozovatel se zavazuje krmit psa v odpovídající kvalitě dle požadavků zákazníka. Není-li dohodnuto jinak, krmivo se podává jednou až dvakrát denně u dospělých psů a třikrát denně u štěňat. Krmivo si pro psa zajistí zákazník na celou dobu pobytu, pokud se obě strany písemně nedomluví jinak. V případě, že dojde k nedostatku krmení, zajistí provozovatel krmivo, na které je pes zvyklý a celkové náklady s tím spojené, majitel uhradí hotově při převzetí psa.
Zákazník je povinen v den ubytování psa předat provozovateli očkovací průkaz s platným očkováním, které stanovuje zákon č. 166/1999 Sb. – Povinné očkování proti vzteklině, a s potvrzením o odčervení ne starším 6 měsíců. Zákazník, který má psa staršího 10 let, je povinen dodat potvrzení veterinárního lékaře o zdravotním stavu psa. V případě prokazatelných pochybností o zdravotním stavu psa, si provozovatel vyhrazuje právo předat psa před ubytováním ke vstupní prohlídce veterinárnímu lékaři, přičemž náklady vzniklé veterinární prohlídkou hradí zákazník.
Zákazník se zavazuje aplikovat psovi antiparazitní preparát s minimálním předstihem jednoho týdne před zahájením pobytu. Pokud pes, i přes aplikaci spotu, bude stále vykazovat znaky napadení vnějšími nebo vnitřními parazity, vyhrazuje si provozovatel právo na vyšetření psa veterinářem. Náklady spojené s veterinárním ošetřením hradí zákazník v plné výši.
Pokud by došlo k poranění nebo onemocnění psa v průběhu pobytu, zajistí provozovatel veškerou péči veterinárního lékaře s tím, že náklady spojené s léčením psa budou zákazníkovi připočteny k ceně ubytování psa. Provozovatel je povinen tento stav zákazníkovi neprodleně oznámit telefonicky. V případě, že nebude možno se se zákazníkem ani kontaktní osobou spojit, má se za to, že zákazník souhlasí s postupem uvedeným výše.
Zákazník se podpisem této smlouvy zavazuje provozovateli, že jeho pes nejeví známky agrese vůči lidem a jiným psům. V případě jakékoli agrese ze strany psa, je toto chování považováno jako porušení smluvního vztahu mezi oběma stranami a je toto chování důvodem k okamžitému ukončení pobytu psa. Storno poplatek po již zahájeném pobytu psa je ve výši 100%.
V případě škody, způsobené agresivním chováním psa, se majitel zavazuje k úhradě vzniklé škody v plné výši.
Pokud pes bude vyznačovat známky agresivity vůči okolí (provozovateli či jiným psům), bude majitel, popřípadě kontaktní osoba, telefonicky vyzván, aby si pro psa přijel. Pokud tak majitel neučiní, nebo se nedohodne s provozovatelem jinak, bude o součinnost požádána odchytová služba městské policie. Náklady vzniklé s tímto úkonem budou vymáhány po majiteli psa v plné výši.
Denní sazba za ubytování je účtována dle platného ceníku. Platba se provádí bankovním převodem nebo hotově před zahájením pobytu, není-li dohodnuto jinak. Storno poplatek po již zahájeném pobytu psa je ve výši 100%.
Zákazník je povinen dohodnout si s provozovatelem telefonicky čas příjezdu do hotelu.
Zákazník je povinen si psa vyzvednout v den, který je uvedený ve smlouvě, jako den ukončení ubytování psa, pokud se obě strany písemně nebo elektronicky nedohodnou jinak. Pokud si zákazník psa nevyzvedne v sjednaném termínu, bude zákazníkovi účtována cena za každý další den dle denní sazby ubytování a to nejvýše 7 dní. Následně pokud si majitel psa nevyzvedne a nebude možné jej kontaktovat, bude záležitost řešena s městskou policií. Náklady budou následně účtovány majiteli psa v plné výši.
Zákazník uděluje tímto provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. souhlas ke zpracování svých osobních údajů, a to pro účely poskytování služeb v rozsahu předmětu podnikání provozovatele a k souvisejícím marketingovým a obchodním účelům.
Tato smlouva je vyhotovena ve dvou provedeních, z nichž každá má hodnotu originálu.